برترین‌های ورزش‌های دانشگاهی مازندران در آیینی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، معرفی و تجلیل شدند.

آیین گردهمایی بزرگ هیات ورزش‌های دانشگاهی مازندران و مراسم تجلیل از هیات‌ها و انجمن‌های برتر هیات ورزش‌های دانشگاهی استان مازندران با حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برپا شد.

ذبیحی رییس هیات ورزش‌های دانشگاهی مازندران در این آیین با تقدیر و تشکر از مجموعه اعضای هیات ورزش‌های دانشگاهی، گفت: از نظر سخت افزاری مازندران آنه چنان که باید، دیده نشده است.

او می‌گوید: با توجه به جمعیت بزرگ ورزش مازندران و با توجه مدال آوری مازندرانی‌ها در رقابت‌های مختلف، باید ورزش استان مازندران ویژه، ممتاز و خاص دیده شود.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بعد از صنعت گردشگری، صنعت ورزش آسیب زیادی در دوران کرونایی دیده است.

به گفته رنگرز جزو هیات‌های بسیار جدی و خاص ما هیات ورزش‌های دانشگاهی است. بخش عمده‌ای از جمعیت ما جوان است و بخش عمده‌ای از این جوانان دانشجو هستند.

او می‌گوید: این هیات، مجموعه‌ای بسیار غنی از اساتید و نخبه‌های دانشگاهی است.

به گفته رنگرز ارتباط بین دانشگاه و بدنه اجرایی ورزش کشور یک دغدغه است. این اتفاق باید بیفتد و ورزش و دانشگاه‌ها باید ارتباط مستقیم داشته باشند.

زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه‌ها باید به صورت مشترک با ورزش استفاده شود.

در پایان این مراسم، هیات‌های برتر شهرستانی و انجمن‌های برتر هیات ورزش استان مازندران تجلیل شدند.

هیات‌های بابلسر، بابل، محمودآباد و جویبار بعنوان هیات برتر و انجمن‌های فوتبال، همگانی، تیراندازی به عنوان انجمن‌های برتر سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند و با اهدای تندیس و لوح تقدیر، از زحمات آنان تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.