وزیر کشور گفت: واحد بنزین و گازوئیل مینی پالایشگاه پلدختر در خرداد ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده و وارد چرخه می‌شود.

احمد وحیدی گفت: مینی پالایشگاه پلدختر در مرحله پتروپالایش است که از طریق سرمایه گذار راه اندازی شده و در حال حاضر قیر تولید می‌کند و این کار بسیار ارزشمندی است که در منطقه صورت گرفته.  

او گفت: در جریان سفر به شهرستان پلدختر از پل برگلان سوخته، اراضی کشاورزی و باغات انجیر منطقه زیودار که در جریان سیل فروردین   سال ۱۳۹۸ تخریب شده بودند و همچنین مینی پالایشگاه پلدختر بازدید کردیم و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور گفت: اقدام‌های خوبی در رابطه با تونل‌های جاده پلدختر- خرم آباد صورت گرفته اما این طرح‌ها مشکل کمبود اعتبار دارند که جهت رفع و تأمین و تخصیص منابع جدید رایزنی شد که در این رابطه قول مساعد داده شد تا فعالیت‌های متوقف شده راه اندازی شود.

وحیدی می گوید: ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی بانک‌ها برای بازسازی جاده پلدختر- خرم آباد اختصاص یافته تا فعالیت آن ادامه پیدا کند.

وزیر کشور گفت: پل روستای برگلان سوخته دچار مشکل بود و نیاز به بازسازی داشت که مقرر شد از سوی استانداری لرستان منابع مورد نیاز تأمین شود و با این منابع فعالیت‌های لازم آغاز شود تا منابع مورد نیاز تأمین شود.

به گفته وحیدی  مالکان منازل مسکونی شهری معمولان و پلدختر که در سیل تخریب و ساکنان آنها دچار مشکل شدند درخواست امهال تسهیلات بانکی را دارند که در این رابطه موضوع از طریق با بانک‌ها پیگیری می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.