رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: بیش از ۴۰ المان با موضوع نوروز، شهر خلاق موسیقی و سنندج پایتخت کتاب ایران در این شهرستان نصب می شود.

علی اصغری گفت: به مناسبت آغاز سال نو سازمان سیما، منظر و فضای سبز در حال آماده سازی ساخت چندین المان در سطح شهر است.

او گفت: رنگ آمیزی مبلمان پارکی، سرویس‌های بهداشتی و همچنین تعمیر و بهسازی سیستم‌های روشنایی پارک‌ها از جمله اقداماتی است که توسط این سازمان در حال اجرا است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: نصب المان‌های موضوعی، آذین بندی و نورپردازی معابر اصلی یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان در آستانه سال نو است.

اصغری گفت:  ۴۰ المان با موضوع نوروز، سنندج شهر خلاق موسیقی و پایتخت کتاب ایران آماده سازی و در آستانه سال نو در میادین و پارک‌های سطح شهر نصب می‌شود.

به گفته او هفت سری سفره هفت سین هم آماده شده است که به مناسبت آغاز سال نو در سطح شهر نصب خواهد شد.

او گفت: نورپردازی و آذین بندی معابر اصلی سطح شهر نظیر میدان آزادی، پارک سپیدار (بوستان موسیقی) خیابان‌های کشاورز، آبیدر، پاسداران و پیاده راه فردوسی و همچنین میادین حجاب، کوهنورد و میدان امام شافعی از جمله معابری است که بصورت ویژه نورپردازی می‌شود.

اصغری می گوید: با اجرای طرح‌های در راستای زیبا سازی سطح شهر و همچنین نصب المان‌های زیبا و جذاب بتوانیم رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی را فراهم نماییم.

برچسب ها: نوروز ، المان ، هفت سین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.