تیم فوتبال آلومینیوم اراک از آذرماه امسال تا کنون روی برد را ندیده است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که برای دومین فصل بازی‌های لیگ برتر را تجربه می‌کند اکنون  به رخوت افتاده و از آذرماه تا کنون روی برد را به خود ندیده است.

نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی که در نه مسابقه اول لیگ خوب ظاهر شده بود و ۵ پیروزی و ۴ تساوی در این بازی‌ها به دست آورد از نوزدهم آذرماه که در بازی خانگی فجر سپاسی را مغلوب کرد دیگر بردی در کارنامه اش نداشته است.

آلومینیوم سازان که در ۱۲ بازی گذشته بردی نداشته اکنون  تعداد تساوی‌ها را به عدد ۱۱ و شکست‌ها را به عدد ۵ رسانده اند و همچنان در خانه نهم جدول درجا می‌زنند.

اگر بازی‌های تیم آلومینیوم به همین روال ادامه یابد، باید جایگاه‌های پایین‌تر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال را برای خود تصور کند.

آخرین باخت شاگردان خطیبی از بیست و یک بازی لیگ برتر دیروز در پذیرایی از هوادار تهران رقم خورد و اآلومینیوم با قبول شکست یک بر صفر پنجمین شکست فصل و دومین شکست خانگی را تجربه کرد.

هیات مدیره باشگاه آلومینیوم ۴ اسفندماه امسال بلافاصله پس از شکست این تیم مقابل مس رفسنجان و همچنین شکست‌های اخیر مقابل تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران، ۱۰درصد از قرارداد بازیکنان و ۱۵ درصد از قرارداد کادر فنی را کسر کرد.

آلومینیوم سازان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، جمعه ۲۰ اسفند در اصفهان با ذوب آهن مسابقه می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.