زبانت نمی‌چرخد به گفتن آنچه در دل داری چرا که می‌دانی هرآنچه در دل داری را امام رضا(ع) می‌داند و این اولین و بزرگترین نشانه قبولی زیارت تو است.

صبح که برمی‌خیزی و بوی شهد شیرین زیارت را از دور استشمام می‌کنی، دیگر خواب ناز صبحگاهی حریف ولوله‌ای که در دلت از شوق زیارت و طلبیده شدن افتاده نمی‌شود و نمازت را که بجا آوردی سرتا پا منتظر پا گذاشتن در صحن و سرای بارگاهی.

پیش می‌روی و می‌رسی به درب ورودی شیخ طبرسی از ماشین که پیاده شدی نسیم سرد سحرگاه صورتت را می‌نوازد و چشمت که به بارگاه دوخته می‌شود، سلامی از اعماق قلبت بر لب‌هایت جاری می‌شود و با لبخندی وزین ولادت علدار را به ایشان تبریک می‌گویی.

هر چه نزدیک‌تر می‌شوی به بارگاه ملکوتی شور و شوق اعیاد شعبانیه بیشتر به مشام می‌رسد، از زائرانی که با شیرینی و شکلات از تو پذیرایی می‌کنند تا خادمانی که با لبخند و تبریک ورودت را خوشامد می‌گویند و التماس دعا دارند.

عطر زیارت درست در ورودی پس از بازرسی مشامت را می‌نوازد و زائرانی را می‌بینی که چشم انتظار گرفتن عیدی از آقای مهربانی اند.

زائرانی که امام رضا (ع) را واسطه اجابت قرار داده‌اند

زبانت نمی‌چرخد به گفتن آنچه در دل داری چرا که می‌دانی هرآنچه در دل داری را آقای مهربانی‌ها می‌داند و این اولین و بزرگترین نشانه قبولی زیارتت است، وقتی می‌دانی نزد کسی آمده‌ای که ناگفته حرف دلت را می‌خواند و پاسخ می‌دهد.

شوق و لذتی در جانت فرو می‌نشیند چرا که تمام حسی را که نمی‌شود به زبان جاری ساخت، او خود می‌داند و این چقدر زیباست که احساست با کلامت که آمیخته می‌شود، هیچ کسی نمی‌تواند عمق وجودت را دریابد جز خداوندی که خود خالق قلب و احساس و آرزو‌های به دل مانده ات است و جز آنانکه خداوند برای ما بندگانش شفیع قرار داده و ما یکی از مهربانترین آنان را در کشور خود داریم و ولی نعمتان در مشهد الرضا (ع) را واسطه قرارمی‌دهیم برای رسیدن به خواسته‌هایمان.

اما وقتی می‌بینیم عظمت و جلال و شکوه و مهربانی آقا را، قلبی آکنده از یقین به تو اطمینان می‌دهد که آقای مهربانی از لحظه‌ای که تو را فرا خوانده به زیارتش اجابتت کرده است.

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)، السلام علیک یا حسین ابن علی یا سید الشهدا (ع)، السلام علیک یا اباالفضل العباس (ع)، السلام علیک یا سید الساجدین (ع)

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار