از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان طی مراسمی در تالار آوینی بندرعباس تجلیل شد.

در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان در تالار آوینی بندرعباس تجلیل شد.

استاندار هرمزگان در این مراسم با اشاره به شرایط سخت کرونایی، وقوع زلزله و سیل اخیر گفت: در همه این وقایع، نخستین افرادی که در منطقه حاضر می‌شدند جهادگران بودند که همه این اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه قابل ستایش است.

دوستی گفت: با دستور رییس جمهور، مقرر شد کارگروه ویژه‌ای برای بررسی مسائل بشاگرد تشکیل شود که خوشبختانه در نشست دیروز با معاون اول رییس جمهور، بیش از سه‌هزار میلیارد تومان اعتبار در سال آینده برای شروع و یا تکمیل طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در شهرستان بشاگرد به تصویب رسید.

او گفت: این حجم از بودجه برای نخستین بار به این شهرستان اختصاص پیدا می‌کند و اعتبار مصوب در برخی حوزه‌ها به اندازه ردیف بودجه کشوری در همان حوزه است.

در پایان مراسم، از خانواده محیط بان «شهید حسن نژاد»، خانواده مدافع سلامت «شهیده آرزو باهو» و محمدرضا رستمیان، زهرا محمودی و علی غلامشاهی به‌عنوان مجریان بنیاد برکت قدردانی شد.

همچنین مقداد صفری پور از بندرلنگه، عبدالرسول باستین، محمود نظری، فرحناز رشکن و نجمه سارانی از بندرعباس، ابراهیم سیاحی از رودان، مرتضی شعبانی، محمود صباحی زاده، سجاد حیدری و عیسی طهماسب پور افشار از حاجی آباد، علی کرمشاهی و سید مجتبی موسوی از میناب، مجتبی سلیم از بستک، ایوب صابری، محمد دانشمند و سعید علی بخشی دبیر جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان به‌عنوان نمایندگان گروه‌های جهادی فعال استان و فعالان اجتماعی با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

به گفته منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان، امسال بیش از هزار و ۹۰۰ شغل در قالب اعطای ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به همت بنیاد برکت و بنیاد احسان در هرمزگان ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.