فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان ملت ایران در آخرین قلمرو مرزی کشور خفه می‌شود.

سردار محمد ملاشاهی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه دریابانی شهرستان چابهار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: یکی از رده‌هایی که در مجموعه نیروی انتظامی کار نگهبانی، پاسداری و مراقبت از مرز را بر عهده دارد مرزبانان هستند که در اخرین خط قلمرویی و سرزمینی، تامین امنیت کشور را بر عهده دارند.

او گفت: در همین راستا از همه کسانی که وظیفه پاسداری از حریم کشور را بر عهده دارند قدردانی می‌کنیم و خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که چنین دلاورمردانی در عرصه تامین امنیت داریم.

سردار ملاشاهی گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در جای جای آب‌ها و مرزهای خشکی این سرزمین در حال پاسداری از کشور هستند.

به گفته فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان  در مسیر تامین امنیت ملت، شهدا و جانبازانی تقدیم کرده‌ایم، در این ماه شعبان که ولادت امام حسین (ع) است میگوییم که الگوی تمامی نیروهای مسلح ما سید و سالار شهیدان است و دلیل آن هم این است که با خون خوشان عدالتی که باید در جامعه حاکم شود را امضا کردند.

سردار ملاشاهی با اشاره به اهمیت فرمان مقام معظم رهبری برای ایجاد امنیت گفت: به دنبال انتقال شناورهای پیشرفته هستیم و سیستم‌های به‌روزی در اختیارمان قرار گرفته است.

در این آیین سرهنگ احمد یاربندانی به عنوان فرمانده پایگاه دریابانی چابهار معرفی و از خدمات سرهنگ محمد ورمزیار قدردانی شد.

این مراسم با حضور فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار، مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مسوولان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه چابهار برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار