رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره‌کل گفت: باد نسبتا شدید و باران روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری مناطقی از این استان را فرا می‌گیرد.

علی ملاشاهی گفت: فعالیت سامانه ناپایدار جوی از بعدازظهر دوشنبه ۱۶ اسفند آغاز و تا اواخر روز سه‌شنبه هفدهم اسفند ادامه خواهد داشت.

او می گوید: روز سه‌شنبه هفدهم اسفند بر شدت وزش باد افزوده خواهد شد بنابراین توصیه می‌شود در روزهای ذکر شده از رفتن به ارتفاعات خودداری شود و خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کاهش موقتی کیفیت هوا از جمله پدیده‌های غالب در نقاط مرکزی و جنوبی استان خواهد بود.

رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: احتمال نفوذ غبار به مناطق شمالی استان نیز وجود دارد  از بعدازظهر سه‌شنبه تا اواخر روز شاهد رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، رعد و برق، احتمال تگرگ و همچنین وزش باد شدید لحظه‌ای در برخی مناطق جنوبی و مرکزی خواهیم بود .

او گفت:  جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر در مناطق مذکور دور از انتظار نیست از اینرو خودداری از قرارگیری در حریم مسیل‌ها ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار