ششمین نشست بزرگ عیدانه طلاب جنوب استان فارس برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عباس محمودی دبیر ششمین نشست بزرگ عیدانه طلاب و روحانیون جنوب استان فارس گفت:  نشست‌های طلاب و روحانیون منطقه از ابتدا با هدف کلی پیگیری بیانات مقام معظم رهبری  و بومی سازی آن با ساختار اجتماعی و فرهنگی منطقه جنوب شکل گرفته  که در فروردین‌ ماه سال آینده برگزار می شود.

او گفت: در این زمینه، همگرایی، وحدت روحانیت و استفاده حداکثری از ظرفیت های کم نظیر روحانیت منطقه برای تحقق این امر مهم ضروری است.

محمودی بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری در تبیین صحیح آن را به عنوان هدف اختصاصی نشست امسال دانست و گفت: حفظ جایگاه راهبردی و بالادستی این سند در تمام برنامه ها و عملیات های مرتبط با اهداف انقلاب اسلامی در راهبری لایه ها و مولفه های موثر در حرکت انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی موثر است.

دبیر ششمین نشست بزرگ عیدانه طلاب و روحانیون جنوب فارس گفت: ارتقاء کیفی و کمی برای انجام ماموریت های روحانیت منطقه با استفاده از ظرفیت های تخصصی طلاب و فضلا در ابعاد علمی، تبلیغی، مدیریت فرهنگی و نقش آفرینی اجتماعی در قالب تشکیل کارگروه های تخصصی برنامه دیگری است که در کنار برنامه نشست عمومی و با حضور یکی از شخصیت‌های مطرح کشوری برگزار می شود که به تحقق اهداف نشست امسال کمک اساسی می کند.

او  با دعوت از عموم طلاب، روحانیون، اندیشمندان، سخنوران و فعالان فرهنگی منطقه خواستار حضور فعال در این نشست شد.

ششمین نشست بزرگ عیدانه طلاب و روحانیون جنوب استان فارس با مشارکت مجمع طلاب جوان و به میزبانی مدرسه علمیه رضویه شهرستان لامرد برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار