مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از آغاز فرآیند صدور گواهینامه‌های انطباق برای سه شرکت دانش‌بنیان در کرمانشاه خبر داد.

محمودرضا نیازی گفت : فرآیند صدور گواهینامه‌ها برای سه شرکت دانش‌بنیان در کرمانشاه آغاز شده یکی ازمولفه‌های جهش تولید استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان است که در این رابطه سه شرکت دانش بنیان برای محصولات خود متقاضی دریافت این گواهینامه‌ها هستند.

به گفته مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه «اسیدفلوریدریک»، «اسید فوماریک»، و «تست لاین ترمز» از شرکت‌های دانش بنیان متقاضی گواهینامه انطباق در کرمانشاه هستند.

شرکت‌های دانش بنیان قبل از تولید انبوه، گواهینامه انطباق دانش نماد را دریافت کنند تا پیش از اخذ پروانه استاندارد، با داشتن گواهی انطباق یا گواهی محصول فرآیند جذب سرمایه گذار را تسهیل و محصول خود را به تولید انبوه برسانند.

گواهینامه انطباق COC به محصولات دانش‌بنیانی اعطاء می‌شود که با یک استاندارد ملی مطابقت داشته باشند و گواهینامه محصول COP نیز برای آن دسته محصولات دانش‌بنیان اعطاء می‌شود که گواهینامه مورد نظر بر اساس ویژگی‌های محصول و خود اظهاری تولیدکننده صادر شود.

نیازی می گوید: حدود ۶۵۰ واحد تولیدی و خدماتی با هزار و ۲۵۵ فرآورده و محصول دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد، تحت پوشش اداره کل استاندارد استان هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.