مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم گفت:اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اشتغال‌زایی از ۱۷۰ میلیارد تومان امسال به ۴۰۰ میلیارد تومان درسال ۱۴۰۱ خواهد رسید.

مسعودیان راد گفت: اعتبارات کمیته امدادامام خمینی (ره) برای اشتغال‌زایی از ۱۷۰ میلیارد تومان امسال به ۴۰۰ میلیارد تومان درسال ۱۴۰۱ خواهد رسید.

مسعودیان راد گفت: این درحالی است در سال ۹۹، بیش از ۷۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم گفت: کمیته امداد شجره طیبه‌ای است که آثار برکات و ثمرات موجب دلگرمی و بارقه‌های امید در دل محرومان و مستضعفان جهان شده‌است.

مسعودیان راد گفت: خودباوری محرومان و توانمندسازی آنان مهم‌ترین هدف امام راحل در فقرزدایی جامعه است که ما وظیفه داریم این تفکر و اندیشه بلند را عملی کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم گفت با اشاره به این‌که کمیته امداد در آغاز گام دوم انقلاب با شرایط خاص و پیچیده‌ای از فقر روبرو شده‌است، گفت: باید نقشه دقیق و نسخه شفابخشی برای فقر فزاینده و پیچیده امروز جامعه داشته باشیم.

مسعودیان راد گفت: امروز برای رفع فقر درجامعه علاوه بر اقدامات حمایتی، باید بیش از گذشته به اقدامات توانمندسازی و اشتغال‌زایی توجه شود.

در حال حاضر ۲۲ هزار و ۴۸۹ خانواده شامل ۳۹ هزار و ۸۸۸ نفر تحت حمایت مستمر کمیته‌امداد قم است که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۵۲۵ خانواده مستمری‌بگیر می‌باشند.

چهار هزار و ۱۸۱ دانش‌آموز، ۵۸۰ سالمند زمین‌گیر و یک هزار و ۲۱۳ بیمار صعب‌العلاج از جمله مددجویان کمیته‌امداد قم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار