مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: امکان دریافت کد تخفیف عضویت رایگان در کتابخانه‌ها به مناسبت هجدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌ها، روز ۱۷ اسفند جاری فعال می‌شود.

عباس حسین زاده گفت:کتابخانه عمومی یکی از مهم‌ترین و مردمی‌ترین نهاد‌های فرهنگی است و ۱۷ اسفند، سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی فرصتی است تا بار دیگر توجه عمومی به مساله کتاب و کتابخوانی جلب شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان می گوید: امکان دریافت کد عضویت از ساعت یک بامداد تا ساعت ۲۴ روز ۱۷ اسفند فراهم است، و هر شماره تماس تنها می‌تواند در طول سال پنج کد تخفیف عضویت رایگان دریافت کند.

به علاقه‌مندان برای عضویت کد لحظه‌ای ارسال خواهد شد و کاربرانی که کد تخفیف فعال استفاده نشده داشته باشند امکان دریافت کد جدید نخواهند داشت و اعتبار کد‌ها تا پایان امسال است که شامل هزینه صدور کارت نیست.

افرادی که عضو کتابخانه‌های استان هستند و مهلت تحویل کتاب آن‌ها دیر شده است به این مناسبت جریمه دیرکرد کتاب بخشوده می‌شود که این بخشودگی با بازگشت اصل کتاب به کتابخانه تا ۲۸ اسفند اعمال خواهد شد.

 علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برای عضویت می‌توانند سه‌شنبه ۱۷ اسفند در اهواز به صورت حضوری زمان برگزاری برنامه‌های فرهنگی در پارک ساحلی روبه روی کتابخانه مرکزی خوزستان عضویت رایگان و کارت عضویت دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.