رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جهاد آموزشی در مناطق کم برخوردار استان به منظور ارائه خدمات به دانش آموزان برگزار شد.

سرهنگ جاماسب بهمنیار گفت: در قالب طرح جهاد آموزشی و با مشارکت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری خدمات آموزشی، توزیع نوشت افزار، بسته‌های معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال در مناطق کم برخوردار استان انجام شده است.

او در آئین توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق نده و چیتاب لوداب می گوید: برای خدمات رسانی آموزشی به دانش آموزان به مناطق کم‌تر برخوردار و محروم از اینترنت وشبکه شاد در استان با اعزام معلمان و دانشجو معلمان بسیجی خدمات آموزشی به این دانش آموزان ارائه می‌شود.

بهمنیار گفت: از آغاز سال تحصیلی جاری تاکنون با همکاری خیران ۴ مدرسه پیش ساخته به روستا‌های کیمه، بن دراز، موشمی زیلایی، رودسمه دیشموک و سرطوف جلیل ارسال شده و تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ یک مدرسه پیش ساخته نیز به لوداب ارسال می‌شود.

به گفته رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان، خدمات آموزشی تا پایان سال تحصیلی با همکاری خیران، معلمان بسیجی و هم افزایی بین اقشار بسج استان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.