مخلص الائمه گفت: حضور موثر پاسداران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره راهگشا و کارآمد بوده است.

به مناسبت ولادت  امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد معاونین و مدیران استانداری با فرمانده سپاه روح الله دیدار داشتند.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در این نشست با اشاره به تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول فعالیت خود مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

سپاه پاسداران ستون انقلاب اسلامی است و کارنامه سپاه در طول ۴۳ سال گذشته نمایشگاهی از حماسه آفرینی‌ها و مجاهدت‌ها است و عملکرد سپاه در عرصه‌های مختلف درخشان است.

امروز دشمن دنبال تخریب سپاه و پاسداران است که قطعا تلاش‌های آن‌ها بی اثر خواهد بود چراکه پاسداران همواره با مردم، برای مردم و در راه خدمت به مردم هستند.

یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه انتقال و تبیین حماسه آفرینی‌ها و مجاهدت‌های پاسداران به نسل جدید است و در این خصوص باید جهاد تبیین شکل بگیرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار بزرگ و ارزشمند امام خمینی (ره) است و این نهاد مردمی و انقلابی در طول بیش از چهار دهه با هدایت‌های امامین انقلاب و مجاهدت‌های پاسداران به جایگاه ارزشمندی دست پیدا کرده است.

سپاه امروز در دهه پنجم انقلاب در اوج اقتدار است و با روحیه جهادی در راستای تحقق اهداف انقلاب تلاش می‌کند.

دفاع مقدس، عرصه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های اسلامی، حضور در صحنه‌های سازندگی، خدمت رسانی به مردم و نقش آفرینی در عرصه جهاد‌های علمی، فرهنگی و دفاعی بخشی از حضور موثر سپاه پاسداران است و خوشبختانه سپاه افتخارات بزرگی در کشور به ماندگار گذاشته است.

پاسداران با حضور موثر و میدانی در طول ۴۳ سال گذشته تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و هرکجا که انقلاب و کشور نیاز داشته سپاه با تخصص و تعهد نیاز‌ها را برطرف کرده و همواره منشأ خیرات و برکات فراوان بوده است.

استاندار مرکزی در پایان گفت: عزم دولت سیزدهم در امر خدمت صادقانه به مردم، رفع مشکلات و مبارزه با فساد بسیار جدی است و در این راستا سپاه را یار و یاور خود و در کنار خود می‌بینیم و سطح تعامل و هم افزایی با سپاه در استان مرکزی مطلوب است و با قوت ادامه پیدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.