اهدای ۲۹۸ سری جهیزیه و پرداخت ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات خرید لوازم ضروری برای زوج‌های جوان کم‌برخوردار در مشهد توسط آستان قدس رضوی در طول یکسال صورت گرفت.

بنیاد کرامت رضوی در سال ۱۴۰۰ از طریق پایش‌های میدانی خادمیاران در کانون‌های محله‌ای شهر مشهد، زوج‌های کم بضاعت را شناسایی کرده و با اهدای جهیزیه به آنها به آغاز زندگی مشترکشان کمک کرده است.

علاوه بر آن، یکی دیگر از شیوه‌های حمایت مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، اعطای تسهیلات خرید جهیزیه به این زوج‌های جوان در شهر مشهد بوده که در این راستا نیز ۶۶۱ فقره وام به ارزش ۳۳ میلیارد ریال به زوج‌های کم بضاعت تعلق گرفت.

یکی دیگر از حمایت‌های این مجموعه از خانواده‌های کم برخوردار و آسیب دیده از تبعات کرونا، کمک به رونق اشتغال و کسب و کار آن‌ها بوده که در مجموع یک هزار و ۶۹۴ فقره وام کارگشایی به ارزش ۱۷۹ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به اقشار کم‌توان اختصاص یافت.

همچنین امسال نیز همانند سال‌های گذشته، به‌منظور کمک‌رسانی بیشتر به خانواده‎های محروم ساکن حاشیه شهر و روستاها، که به خاطر بضاعت اندک مالی با مشکلاتی مانند نداشتن مسکن مناسب مواجه هستند، اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی تعریف شد. در همین مدت، ۵۹ پروژه کوچک و بزرگ شهری و روستایی با کمک خادمیاران و گروه‌های جهادی و نیک اندیشی خیرین به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال نتیجه رسید و منازل مسکونی این گروه هدف، احداث و تکمیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.