مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: توسعه گردشگری آبی در استان اردبیل یکی از رویکرد‌های اصلی شرکت آب منطقه‌ای استان خواهد بود.

علی حیدری اناری گفت: توسعه گردشگری آبی به عنوان یکی از مسائل مهمی است که متاسفانه در سال‌های گذشته در استان به آن توجه کمی شده است و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای سال آینده به‌عنوان یکی از رویکردهای اصلی این موضوع را مدنظر قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل می گوید: وجود ذخایر ارزشمند منابع آب در استان و پتانسیل‌های کم‌نظیر آب‌های گرم معدنی در سطح استان اردبیل، باید برنامه‌ریزی مدونی جهت توسعه گردشگری آبی در استان به‌عمل آید و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش استقبال می‌کند.

به گفته او، فراخوان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه گردشگری آبی در منابع و تاسیسات آبی استان داده شده و بدون تردید یکی از راه‌های توسعه گردشگری در استان توجه به ظرفیت بالای منابع آب در استان است و راه برای سرمایه‌گذاری در این بخش هموار شده است.

حیدری اناری همچنین عملیاتی نمودن پیشنهادات و ایده‌های مختلفی که در شورای مشاوران جوان مطرح می‌شود را به عنوان یک پیشران برای برنامه‌های توسعه‌ای شرکت دانست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.