وزیر خارجه آمریکا با بیان این ادعا که ۹۰ درصد اوکراینی‌ها از روسیه متنفرند، اعلام کرد توانایی روسیه برای استفاده از ذخایر خود خنثی شده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با تلویزیون لهستان مدعی شد: «ما از نزدیک در حال کار هستیم تا بفهمیم شرکای اوکراینی ما به چه چیزی نیاز دارند و به حمایت آن‌ها ادامه می‌دهیم.»

به گزارش الجزیره، بلینکن در مصاحبه با تی‌وی‌ان (TVN) لهستان مدعی شد: «۹۰ درصد اوکراینی‌ها اکنون از روسیه و رئیس‌جمهور پوتین متنفرند. تحریم‌ها علیه روسیه تأثیر بسیار قوی دارد.»

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: «روبل (پول ملی روسیه) در پایین‌ترین حد خود قرار دارد و توانایی روسیه برای استفاده از ذخایر خود خنثی شده است.»


بیشتر بخوانید:


بلینکن مدعی شد: «بسیار مایه تأسف است که مردم روسیه رنج می‌برند، اما این چیزی است که پوتین برای آن‌ها آورده است. تعداد زیادی از شرکت‌های بین‌المللی هفته گذشته روسیه را ترک کردند. روسیه در آینده نمی‌تواند سرمایه‌گذاری‌های مورد نظر خود را انجام دهد.»

وزیر خارجه آمریکا گفت: «من متقاعد شده‌ام که اوکراین پیروز خواهد شد و روسیه در کاری که انجام می‌دهد موفق نخواهد شد.»

عملیات نظامی ویژه ارتش روسیه در اوکراین با هدف دور کردن تهدیدات ناتو و غرب از مرز‌های خود وارد روز یازدهم شده است؛ این در حالی است که آمریکا و هم‌پیمانانش هر روز با مداخلاتشان آتش درگیری را بیشتر می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
پیروز واقعی هر کی باشه که حتما هست،نباید از این کریدور واردروسیه در اکراین نمیتواند،در برابر امریکای جهان خوار،به ایستد،بجز ایران جهان دار پیروز میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
هر کی در راه مبارزه با آمریکا کشته میلیارها برابر بهتر از اینه که در راه مبارزه با روسیه کشته بشه چون روسیه کافره و آمریکا منافق و منافق صدها میلیارد بار از کفار بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
عزیزم اصلا تفاوت کافر با منافق رو میدونی که اومدی تز دادی؟
Canada
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
مشکل اصلی خدا با مردم منافقاست نه کافرا
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی نعمتی
۱۳:۴۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
چی میگی؟ بهتره بری معلم دینی ابتدایی بشی و در مورد سیاست نظر ندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
یه دروغی بگو که بگنجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
از جشن گرفتن ورود نیروهای روسی به اوکراین مشخصه
آخرین اخبار