معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به شتاب مناسب عملیات اجرایی رفع نقص خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی انتقال آب سدگاوشان بزودی به پایان خواهد رسید.

منوچهر فخری گفت : مرحله نهایی عملیات اجرایی رفع نقص خط انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه با شتاب مناسب در حال انجام است که نشان از همکاری، همراهی و جدیت مناسب دستگاه‌های مختلف دارد.

به گفته معاون عمرانی استاندار کرمانشاه مردم شهر کرمانشاه انتظار دارند آب شرب مورد نیاز آن‌ها به شکل پایداری تأمین شود و همه ما باید برای تحقق این مطالبه به حق مردم تلاش کنیم.

با تاکید ویژه استاندار کرمانشاه قرارگاه عملیاتی برای تأمین آب شرب شهر کرمانشاه تشکیل شد و با یک برنامه ریزی مناسب موضوع رفع نقص این خط انتقال در دستور کار قرار گرفت.

با توجه به بارندگی‌های مناسب ماه‌های اخیر و افزایش دبی سراب طاق بستان امکان جایگزینی آب این سراب با خط انتقال گاوشان میسر شد تا قسمت آخر این عملیات رفع نقص هم میسر شود.

با همکاری مناسب شهرداری و شرکت آب و فاضلاب و دیگر دستگاه‌ها عملیات اجرایی حفر چاه‌ها برای تأمین آب شرب مورد نیاز شهروندان آغاز شده است.

فخری می گوید: با انجام چنین اقداماتی انتظار می‌رود در تابستان آینده شاهد تنش آبی کمتری در زمینه تأمین آب شرب شهر کرمانشاه باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.