استاندار اردبیل گفت: ۳۶۳ واحد مسکن مددجویی به خانوار تحت حمایت کمیته امداد واگذار شد تا آن‌ها در آستانه سال جدید در منازل نوساز خود ساکن شوند.

سیدحامد عاملی گفت: ۳۶۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان که فاقد منزل مناسب بودند، همزمان با اعیاد شعبانیه و به خصوص سالروز تاسیس کمیته امداد صاحبخانه شده‌اند.

استاندار اردبیل با حضور در کمیته امداد استان اردبیل ضمن شرکت در ویژه برنامه‌ای که به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس جمهور، رئیس کمیته امداد و سایر مسئولان کشوری برگزار شد، گفت: کمک به توانمندی و اشتغال‌زایی برای اقشار آسیب‌پذیر از جمله مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است که جای بسیار تقدیر و تشکر دارد که با یاری امدادگران این نهاد ۸۱۰ خانواده به استقلال اقتصادی دست یافته و به خودکفایی رسیده‌اند.

عاملی می‌گوید: در راستای توانمندسازی و به خودکفایی رسانیدن خانواده‌های تحت حمایت اقدامات بسیار ارزنده‌ای توسط کمیته امداد استان صورت گرفته است که با اهتمام هر چه بیشتر خواهیم توانست مسیر توانمندی مددجویان و سایر مستضعفان جامعه را هموارتر کنیم.

او گفت: مددکاران در ارتقای شاخص‌های معیشتی و رفع نیاز‌های ضروری خانوار تحت حمایت نقش ارزنده‌ای دارند که این امر موجب اشتغال‌زایی و کارآفرینی مددجویان خواهد شد.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به حمایت کمیته امداد استان ار ۱۲ هزار دانش‌آموز نیازمند اشاره کرد و گفت: یاری‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت امری ضروری است که باید همواره مدنظر قرار گیرد تا این آینده‌سازان در بهترین شرایط به تحصیل خود بپردازند.

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۴۲ هزار خانوار در قالب بیش از ۸۰ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: از حمایت‌های ویژه استاندار اردبیل، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خیران و مردم نیکوکار استان کمال قدردانی داریم که در سایه این همکاری‌ها توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیاز‌های محرومان را برطرف کنیم.

او با بیان اینکه زدودن چهره فقر و محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته، نیازمند همکاری گسترده‌تر دستگاه‌های اجرایی است، گفت: کمیته امداد از طریق بازدید و بررسی مسائل روستا‌ها و مناطق محروم، برنامه‌های مختلفی را برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم این مناطق در نظر دارد که برای انجام دقیق این اقدامات خواستار همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های متولی با این نهاد هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.