فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت اقدامات اجرایی شده توسط گروه‌های جهادی، گفت: سپاه فجر به صورت ویژه و با همه امکانات و ظرفیت موجود از گروه‌های جهادی استان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

سردار یدالله بوعلی در جلسه ستاد پشتیبانی از اردو‌های جهادی نوروز ۱۴۰۱، گفت: اردو‌های جهادی و خدمت رسانی به اقشار محروم عرصه‌ای برای معنویت افزایی و کسب تجربه برای جوانان است.

او گفت: ایثار و از خودگذشتگی اعضای گروه‌های جهادی فارس در خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند استان یکی از صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی و گواه نقش آفرینی فعال نسل مومن و انقلابی در عصر حاضر است.

بوعلی گفت: اعضای گروه‌های جهادی سفیران فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی هستند و جوانان بسیجی و انقلابی فارس در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز ۱۴۰۱ بدون هیچگونه چشمداشتی برای خدمت به نیازمندان در نقاط محروم استان حضور پیدا خواهند کرد و این حضور خالصانه مروج روحیه اُمید و نشاط در سراسر خطه فارس خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر گفت: برگزاری اردو‌های جهادی محدود به کار‌ها و پروژه‌های عمرانی نیست و مجموعه‌ای از فعالیت‌های تاثیرگذار فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ارائه خدمات بهداشتی و تخصصی پزشکی برای اجرا در مناطق محروم استان فارس برنامه ریزی شده است.

بوعلی با بیان اینکه اردو‌های جهادی در استان فارس از امروز (چهاردهم اسفند) آغاز شده است و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد، گفت: سپاه فجر بصورت ویژه با تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود از گروه‌های جهادی فارس حمایت و پشتیبانی می‌کند و سازمان بسیج سازندگی فارس در این عرصه محور هماهنگی و برنامه ریزی اردو‌های جهادی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار