در شبانه روز گذشته ۶ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی قربانی این بیماری شدند.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته از ۱۰۳ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان ۴۵ بیمار و از ۲۰۷ آزمایش سریع ۶۳ مورد مثبت جدید شناسایی شدند و در مجموع از ۳۱۰ آزمایش مولکولی و سریع ۱۰۸ مورد جدید کرونا مثبت شناسایی شدند.

او گفت: از این تعداد ۴ مورد از بشرویه، ۵۱ مورد از بیرجند، ۴ مورد از درمیان، ۴ مورد از زیرکوه، ۴ مورد از سرایان، یک مورد از سربیشه، ۸ مورد از طبس، ۶ مورد از فردوس، ۷ مورد از قاین و ۱۹ مورد از نهبندان شناسایی شدند.

شریف زاده گفت: در حال حاضر ۸۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۷۷ نفر کرونا مثبتند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۴ نفر وخیم گزارش شده است.

او گفت: در شبانه روز گذشته با ثبت ۶ مورد فوت جدید ناشی از کرونا در استان آمار جان باختگان این بیماری به هزار و ۳۹۳ نفر افزایش یافت.

در ادامه روند واکسیناسیون کرونا تاکنون ۵۷۷ هزار و ۸۴۵ نفر نوبت اول، ۵۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر نوبت دوم و ۲۰۱ هزار و ۹۶۰ نفر نیز نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.