مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری همدان از کاشت و توزیع ۸ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی با یاد ۸ هزار شهید استان همدان خبر داد.

 حسین خانجانی گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری از ۱۵ اسفند در اجرای پویش مردمی با شعار ایران سرسبز، «هر ایرانی یک درخت»، این سازمان به پاسداشت یاد و خاطره ۸ هزار شهید والامقام استان همدان و یادبود شهدای مدافع حرم اقدام به کاشت و توزیع رایگان ۸ هزار اصله نهال مثمر کرده است.

او گفت: با راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام نهال، شهروندان می‌توانند با ورود به سامانه موردنظر نسبت به ثبت‌نام نهال رایگان در مکان‌های موردنظر اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری همدان گفت: این سازمان در روز‌های هفته منابع طبیعی برنامه‌های کاشت نهال با اقشار مختلف جامعه (کادر درمان، آتش‌نشان‌ها، کودکان، تشکل‌های مردمی...) در نظر دارد که در هرروز برنامه ویژه هفته درختکاری را خواهد داشت.

برنامه کاشت نهال با حضور کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روز یکشنبه ۱۵ اسفند ساعت ده صبح در پارک پرواز برگزار می‌شود.

خانجانی گفت: روز دوشنبه ۱۶ اسفند کاشت نهال با حضور اعضای خانه مطبوعات، تشکلات دانشجویی و حوزه علمیه در پارک مردم، در روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند مراسم هفته درختکاری با حضور شهردار و اعضای شورای شهر در تپه عباس‌آباد، روز چهارشنبه ده صبح کاشت نهال با حضور کادر درمان در پارک پردیسان و در روز پنج‌شنبه نیز در پارک باباطاهر کاشت نهال توسط همکاران آتش‌نشانی انجام می‌گیرد، علاوه بر این در روز شنبه نیز در تپه هگمتانه در موزه کودک و هیجان ویژه‌برنامه کاشت نهال انجام خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید حیدری
۰۸:۵۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
نهال میوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
متاسفانه شعاری بیش نیست و دروغ بیداد میکنه
الان مراجعه کنید سامانه توزیع نهال همون سازمان غیر فعاله
چرا اینقدر دروغ