سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از بهره برداری سه لینک سیگنال رسانی زمینی صدا و سیما در استان خبر داد.

سید مصطفی فلاح گفت:سه لینک سیگنال رسانی زمینی صداوسیما چالوس به نمک آبرود، چالوس به کراتچال و کراتچال به مارکو به بهره برداری رسید.

این پروژه‌ها در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری برای حفظ استقلال بخش سراسری سازمان صدا و سیما استان از ماهواره‌های خارجی صورت گرفت.

دولت سیزدهم به دنبال توسعه یک شبکه پرسرعت و با کیفیت در کشور است و این پروژه‌ها نماد همکاری و تعامل موفق دوجانبه بین دستگاهی و سازمانی در سطح مدیریتی می‌باشد که بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان صدا و سیما رخ داد.

به گفته فلاح با راه اندازی این سیگنال رسانی زمینی، صدا و سیما از طریق یک شبکه پر سرعت مبتنی بر فیبر نوری از وابستگی پخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به فرستنده‌های ماهواره‌ای خارجی بی نیاز گشته و موجبات امنیت سیگنال رسانی و استقلال فنی صدا و سیما فراهم شد.

اطلاع رسانی حق مردم است و با افتتاح رسمی و بهره برداری سه لینک سیگنال رسانی چالوس به نمک آبرود، چالوس به کرانچال و کرانچال به مارکو از پروژه‌های با اهمیت در تعامل با سازمان صدا و سیما در مازندران و برقراری پوشش سراسری، مردم این مناطق به همه برنامه‌های صدا و سیما دسترسی می‌یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار