سرپرست جهاد کشاورزی مرودشت از تشکیل قرارگاه مشترک صدور اسناد کشاورزی سردار سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

منصور امیریان گفت: صدور اسناد اراضی کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین اقدامات برای رفع مشکلات حقوقی و قانونی مالکیت اراضی کشاورزی به شمار می‌رود و تا کنون اخذ سند چهار مزرعه ششدانگ مستثنیات شامل محمد آباد، فهونده، کلیخانی و رجا آباد در سطح ۲۳۷۵ هکتار تحت پوشش این قرارگاه در حال پیگیری و انجام است.

به گفته او، این قرارگاه مشترک بین اداره ثبت و جهاد کشاورزی و با هدف تسهیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی و با همکاری مالکین این اراضی تشکیل و فعالیت خود را آغاز نموده است.

امیریان می‌گوید: در حال حاضر آماربرداری و تکمیل پرونده و اصلاح نقشه توسط شرکت مشاوره‌ای در حال انجام است و پس از تکمیل پرونده و تکمیل فرم‌های مربوطه توسط جهاد کشاورزی و بررسی پرونده‌ها توسط نماینده اداره ثبت اسناد تک برگ صادر خواهد شد.

او به سند دار کردن اراضی بر مبنای اسناداصلاحات اراضی و کشت موقت انجام می‌گیرد، اشاره و گفت: در این طرح فرآیند دریافت سند، کوتاه‌تر شده و علاوه بر کاهش هزینه ها، زمان دسترسی به سند نیز کوتاه‌تر می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با تاکید بر اینکه در زمینه سند دار کردن اراضی همراهی و همکاری کشاورزان بسیار حائز اهمیت است،  گفت: ضروری است بهره برداران در صورت دعوت به همکاری، با گروه‌های کاری مستقر در قرارگاه همراهی کنند.

این مقام مسئول ضمن فراخوان بهره برداران پلاک‌های مذکور گفت: کشاورزانی که تاکنون به منظور اخذ سند تک برگ مراجعه ننموده اند در فرصت باقیمانده با در دست داشتن مدارک شخصی و مالکیتی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار