دبیر ستاد مدیریت بحران اردستان گفت: باد و توفان روز جمعه یک میلیارد تومان به تاسیسات شهری و روستایی اردستان خسارت وارد کرده است.

 ابوالفضل مختارزاده گفت: باد و توفان روز جمعه در اردستان خسارت‌های زیادی به تاسیسات شهری و روستایی وارد کرده و درختان زیادی را شکسته است. هنوز میزان خسارت به طور دقیق مشخص نشده و امکان بروز خسارت بیشتر وجود دارداما وزش باد شدید شبب تخریب سقف شیروانی قوسی بازارچه ترخون اردستان شده و ۲۲۰ میلیون تومان خسارت وارد کرده است.

 در ۲ مزرعه در نزدیکی روستای حسین‌آباد دیوار چند باغ تخریب و بیش از ۳۰ میلیون تومان خسارت وارد شده و در روستای سرهنگچه نیز تخریب چندین سقف ۴۰۰ میلیون تومان خسارت وارد کرده است.

به گفته او بر اثر باد شدید افزون بر ۱۰۰ اصله درخت شکسته، درب آهنی بزرگ حیاط جمعیت هلال احمر اردستان کنده شده و چند پایه چراغ روشنایی در حال نصب در مسیر جاده ترانزیت که هنوز ایمن سازی کامل نشده بود، واژگون شده است.

گروه‌های ارزیابی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، راهداری و دیگر دستگاه‌های مسئول تشکیل و کار ارزیابی خسارت را آغاز شده و میزان خسارت وارده را امروز به ستاد مدیریت بحران شهرستان اعلام خواهند کرد.

دبیر ستاد مدیریت بحران اردستان گفت: شهرداران و بخشداران به عنوان مسئولان مدیریت بحران شهری و روستایی وظیفه هماهنگی و پیگیری بحران را برعهده دارند و اگر بحران بیش از حد باشد مدیریت بحران شهرستان با مسوولیت فرماندار تشکیل و موضوع را رصد می‌کند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار