رئیس اداره گاز ایذه آخرین جزییات پروژه گازرسانی به بخش سوسن را تشریح کرد.

عبدالکریم کوراوند گفت: عملیات اجرایی پروژه گازرسانی شامل ۸۰ کیلومتر شبکه گذاری و نصب ۲۰۰۰ انشعاب گازرسانی به ۳۸ روستای بخش سوسن و دهستان تخت کاشان از توابع بخش مرکزی شهرستان ایذه است، تیرماه سال گذشته آغاز شد.

رئیس اداره گاز ایذه می گوید: تاکنون ۶۹ هزار و ۷۰۰ متر، شامل خط ۸ اینچ اصلی و شبکه‌های فرعی و داخلی روستا‌های اجرا شده است و تاکنون ۹ روستا گازدار شده و ۵ روستا طی روز‌های آینده گازرسانی خواهد شد.

به گفته کوراوند روستا‌های آبژدان، آبکنارک۱، دوپک انصاری، بنه تیمور و بخشی از روستای جواد سعیدی، شبکه داخلی آن‌ها اجرا شده و در مرحله تست نیوماتیک و پوشش هستند و روستا‌های ده شیخ، یگاوی، لولو، سرقلعه، دست کرتان، تنگ رشید، پیرانشاهی، سراب، ترشک، برآفتاب امان الله، برافتاب، مهرنان سفلی، مهرنان علیا و مهرنان حیدری تاکنون حدود ۴۵۰ علمک گاز برای آن‌ها نصب شده است و در حال حاضر از نعمت گاز طبیعی استفاده می‌نمایند.

درحال حاضر پیمانکار مجری در حال اجرای خط ۴ اینچ در مسیر روستا‌های تخت کاشان و خط ۶ اینچ روستای شهرک کاشکلی می‌باشد و خط اصلی مسیر روستا‌های چلویر و دورک نیز اجرا شده و متر صد انجام تست‌های نیوماتیک و پوشش می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: ضمناً پروژه دیگری تحت عنوان پروژه تکمیلی گازرسانی به روستا‌های بخش سوسن و دهستان تخت کاشان به طول ۴۲ کیلومتر و نصب یک هزار و انشعاب مراحل طراحی آن انجام و در سال آینده شروع و ان شاءالله ۳۸ روستا گازدار و تکمیل خواهند شد.

پروژه دیگری شامل ۷۰ کیلومتر شبکه و نصب ۷۰۰ انشعاب شامل روستاه‌های دهستان سوسن غربی بعداز پل رودخانه در دست مطالعه می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.