سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: تعامل بین ۳ ضلع کارگر، کارفرما و دولت تاثیر مستقیمی بر تولید دارد.

وحید خداپرست در دیدار با نمایندگان تشکلات عالی کافرمایی فارس بر تعامل و هم‌افزایی مثال زدنی کارگران و کارفرمایان با دولت در سطح این استان تاکید و تداوم آن را خواستار شد و گفت: تعامل سازنده بین این سه ضلع تاثیر زیادی در امر تولید دارد.

به گفته او، نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی استان فارس در سطح ملی شاخص و در این حوزه شناخته شده‌اند که این امر ظرفیتی برای استان به شمار می‌رود.

خداپرست به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر در زمینه تولید و رفع موانع این بخش اشاره و گفت: نگاه علمی پیش نیاز حرکت به سوی رونق تولید و توسعه اقتصادی است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: تجارب نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه کارو تولید باشد.

خداپرست بر لزوم حرکت به سمت کیفی سازی امور به جای توجه به کمی سازی و همچنین تداوم نگاه علمی و تخصصی در بین نمایندگان کارفرمایان استان فارس که همواره از دیرباز وجود داشته و مشاوره‌ای کارآمد از جانب این قشر به دولت بوده است تاکید کرد.

خداپرست گفت: جلساتی به صورت تخصصی با اعضای تشکلات صنفی و جامعه کار و تولید در استان برگزار خواهد شد تا مشکلات و مسایل این قشر در این جلسات به طور تخصصی بررسی شود.

هیچ راهی جز تولید و صادرات نیست

رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان فارس نیز ضمن تبریک انتخاب فردی جوان و از بدنه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس بعنوان سرپرست این اداره‌کل، گفت: تعامل بین کارگران، کارفرمایان و دولت امری مهم و ضروری در موفقیت جامعه کارو تولید است.

جمال رازقی جهرمی گفت: یکی از دلایل موفقیت استان فارس در زمینه‌های مختلف حوزه تولید و کار و تلاش، تفاهم موجود بین کارگر، کارفرما و دولت بوده که امیدوارم در دوران مدیریت جدید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس ادامه داشته باشد.

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر رونق تولید و گسترش صادرات تاکید دارند، گفت: عمل کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری موجب بهبود وضعیت اقتصادی خواهد شد.

رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان فارس گفت: بعضی قوانین در بخش قانون کار و تامین اجتماعی قدیمی است که باید اصلاح شود و در سطح این استان نیز ضروری است که وضعیت حوزه کار بهبود یافته و تلاش دستگاه‌های اجرایی و قضایی فارس نیز در این راستا باشد تا مشکلات موجود در حوزه سرمایه گذاری برطرف شود.

رازقی جهرمی، سه جانبه گرایی را یک اصل مهم دانست و گفت: تولید و صادرات باید اولویت باشد و در واقع در شرایط موجود و وجود مشکلات اقتصادی هیچ راهی جز تولید و صادرات وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.