تیم والیبال نشسته شهرداری دامغان در مرحله سوم مسابقات لیگ دسته یک کشور با نتایج درخشان در چهار دیدار، به قهرمانی رسید.

دبیر هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: تیم‌های شهرداری دامغان، فولادسپاهان اصفهان، ارداق قزوین، هیات تایباد و هیات لرستان در گروه A مرحله سوم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان با یکدیگر رقابت کردند که در پایان تیم دامغان با ۱۰ امتیاز، نماینده تایباد با ۹ امتیاز و سپاهان اصفهان با هشت امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

معمارزاده می گوید: تیم شهرداری دامغان در این چهار دیدار، سه برد و یک باخت کسب کرد و قهرمان این مرحله شد و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد.

مرحله سوم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان در ۲ گروه A و B به میزبانی استان‌های مازندران و لرستان از ۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه برگزار شد.

 مرحله سوم رقابت‌ها با شرکت ۱۰ تیم برگزار شد که از این تعداد، چهار تیم به مرحله نهایی راه یافتند، مرحله نهایی رقابت‌ها ۲۳ اسفندماه در چالوس برگزار و قهرمان این دوره به لیگ برتر والیبال نشسته کشور صعود می‌کند.

مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان به همت فدراسیون جانبازان و معلولان و با حضور ۲۸ تیم در ۶ منطقه با نام جام مدافعان سلامت برگزار شد که تیم والیبال نشسته شهرداری دامغان در مرحله اول و دوم نیز با برتری بر حریفان خود به عنوان تیم نخست به دور بعدی راه یافت.

سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی دامغان فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار