فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه خودروی سواری شوتی و یک دستگاه کامیون حامل بیش از ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات ماموران پلیس شهرستان دیلم خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- سردار حیدر سوسنی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان "دیلم" با بهره گیری از تمامی امکانات، با اقدامات لازم برای کنترل محور‌های مواصلاتی و مسیر‌های خاکی در خروجی این شهرستان، توقیف محموله‌های قاچاق را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان دیلم در یک عملیات منسجم، حین کنترل خودور‌های عبوری در مسیر‌های خاکی و خروجی شهرستان تعداد ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه کامیون را متوقف کردند.

سردار سوسنی گفت: ماموران در بازرسی از کامیون تعداد ۲ دستگاه لیفتراک خارجی و از خودرو‌های سواری انواع پوشاک و ساعت‌های مچی گران قیمت خارجی قاچاق که فاقد هر گونه مدارک گمرکی و قانونی بودند را کشف و تعداد ۳ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.