امام جمعه خرمشهر تغییرات مکرر و بی ثباتی مدیران را عاملی در آسیب رسانی به منافع شهری دانست.

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور، در خطبه های نماز جمعه گفت: شهرستان خرمشهر از بی ثباتی مدیریتی رنج می برد نمونه آن شبکه بهداشت است که ظرف سه سال اخیر چهار مسئول را تغییر داده اند که نشان سردرگمی و بی اعتمادی در انتخاب گزینه و ناشی از نگرش سیاسی است.

او به موضوع برکناری شهردار خرمشهر و تغییرات مستمر گزینه های تصدی سمت شهردار در این شهرستان عنوان دیگر نمونه نبود ثبات در بدنه مدیریتی شهرستان پرداخت و این اقدام خطای راهبری خواند.

خطیب جمعه خرمشهر گفت: شورای شهر دچار خطاهای راهبردی می شود و این بی دقتی است و منشا آنها مشورت نکردن و نبود استقلال و تعارض منافع است.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه چند سوال مطرح کرد که اگر شهردار کارآمد نبود چرا شورا آن را انتخاب کردید؟ و چه شورای شهر اینگونه عمل می کند که وقتی وضعیت حقوق ها و مسایل عمرانی قدری سامان یافته و در پایان سال دست به این اقدام زدند؟ و آیا احراز محل سکونت را نمی شد با دادن مهلت رفع کرد ؟

او خطاب به شورای شهر گفت: من از جانب مردم اعلام می کنم شورای شهر باید خود را اصلاح کند.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با جنگ اخیر روسیه و اوکراین، موضع جمهوری اسلامی را حل و فصل مسایل از راه مذاکره و مخالفت با هر گونه جنگ افروزی اعلام کرد.

او همچنین توجه بر ریشه این جنگ که مداخلات جنگ افروزانه آمریکا با نقض توافقات میان روسیه و اکران است را یک ضرورت دانست و بر لزوم عبرت گرفتن از این اتفاق که اعتماد نکردن به آمریکا است تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.