دختر خردسال با هوشیاری خود موفق شد جان خواهر خردسال دیگرش که در استخر در حال غرق شدن بود را نجات دهد.

ویدئویی که این صحنه نجات کودک توسط خواهرش را به تصویر می‌کشد تبدیل به ویدئویی داغ در فضای مجازی شده است. بنا به گزارش دیلی میل، در این حادثه که در منطقه «چیانگ مای» در شمال تایلند رخ داد این کودک با کمک پدرش از غرق شدن نجات یافت.

بنا به این گزارش این دو خواهر در اطراف استخر خانگی منزل در حال بازی بودند که ناگهان یکی از این دو کودک به داخل استخر سقوط کرد. در حالی که «کانینگ کانونگ نیت» پس از لغزیدن به داخل استخر در معرض غرق شدن قرار گرفته بود خواهرش «کانا» با باخبر کردن پدرشان او را نجات داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی نجات این کودک را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که پدر این دو کودک مشغول تمیز کردن حیاط است این دو خواهر مشغول بازی در اطراف استخر دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یکی از این دو کودک بر اثر لغزیدن به داخل استخر سقوط می‌کند.


بیشتر بخوانید


خواهر خردسال دیگر وی برای چند لحظه نظاره گر این صحنه می‌شود و سپس در ادامه با دویدن به سمت پدرش که در گوشه حیاط حضور دارد او را از اتفاق باخبر می‌کند. در انتهای ویدئو «آپیسیت»، پدر ۲۹ ساله این دو کودک کودک به داخل آب پریده و دخترش را از غرق شدن نجات می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
خدا خدا چ دخترهایی کوچولوی اول فیلم فک کردم اون برادر دخترهاست بعد فهمیدم پدرشون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
دختر کوچولو به خواهر میگه گریه نکن من هستم
Canada
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
هرگز نباید به جیغ و دادای بچه ها بی اعتنایی کرد و علتشو باید فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
آره والا
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۲:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
خدایا شکرت... نفسم بند اومد.... واقعاً چقدر وحشتناک بود اگه خدایی نکرده خواهرش متوجه نمیشد،یا اون مرده که احتمالا پدرش بود اونجا حاضر نبود،یا دیرتر متوجه میشد و خدایی نکرده کار تموم میشد،،، واقعاً آدم فکرشم که می‌کنه دیوونه کننده ست...خدایا هیچوقت اتفاق بد واسه هیچکسی نیفته.. الهی آمین
آخرین اخبار