بیش از ۲۰۰ نفر از مردم روستای زشک در مشهد از خدمات رایگان بیمارستان رضوی بهره‌مند شدند.

سعید عسکرزاده بجستانی گفت: در آستانه ماه شعبان، ۲۰۵ بیمار محروم روستای شُترک مشهد از خدمات رایگان پزشکی و دارویی گروه جهادی بسیج بیمارستان فوق تخصصی رضوی بهره‌مند شدند.

در این اردو گروه ۱۷ نفره متشکل از متخصص زنان، متخصص طب اورژانس، دو ماما، پنج بینایی سنج و هشت پرستار و کمک پرستار حضور داشتند و خدماتی شامل معاینه عمومی و تخصصی زنان و مامایی، بینایی‌سنجی، غربالگری فشار و قندخون و توزیع دارو‌های رایگان را به مراجعان ارائه دادند.

مسئول برگزاری اردوی جهادی بسیج بیمارستان رضوی گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت "دکتر احمد خسروی" این بیمارستان با حضور در این روستا در حاشیه شهر مشهد به ارائه خدمات پزشکی تخصصی رایگان به بیمارانی که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و هماهنگی با روحانی روستا شناسایی شده بودند پرداختند.

او گفت: همچنین ۲۸ بیمار برای انجام خدمات تشخیصی تکمیلی به آزمایشگاه، سونوگرافی و معاینه متخصصان چشم، غدد، اعصاب و جراحی ارجاع و ۲۰ بیمار نیز برای دریافت عینک طبی معرفی شدند.

عسکرزاده بجستانی گفت: این گروه جهادی در قالب اجرای طرح پنجشنبه‌های سلامت بیمارستان رضوی با هدف ارتقای سلامت جامعه، خدمات ارزنده درمانی و آموزشی رایگان به قشر‌های محروم و کم‌برخوردار ارائه می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.