عید نوروز نزدیک است و اگر مردم نتوانند دستورالعمل های بهداشتی را در این زمان رعایت کنند، تلخی عید بیشتر از شیرینی آن خواهد بود.

کرونا هر روز در خراسان جنوبی، افرادی را قربانی خود می‌کند و آن‌ها را از ادامه زندگی محروم می‌سازد.

به ایام عید نوروز نیز نزدیک می‌شویم و این زمان می‌تواند به جایگاهی برای گسترش هرچه بیشتر کرونا تبدیل شود و افراد زیادی را درگیر خود کند.

در صورتی که بخواهیم خود را از شر امیکرون خلاص کنیم، باید حتما به تزریق واکسن کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه داشته باشیم.

بی احتیاطی کنیم دوباره آمارها بالا می روند

یکی از شهروندان بیرجندی می‌گوید: وقتی پا به بازار می‌گذاری، جای سوزن انداختن نیست و اکثر مردم در حال خرید عید هستند و از کرونا غافل مانده اند.

او می‌گوید: اگر بخواهیم تا قبل از نوروز در چنین وضعیتی زندگی کنیم، یقینا دوباره آمار‌های مربوط به کرونا افزایش پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


این شهروند بیرجندی می‌گوید: حتی اگر قصد داریم که برای عید نوروز برنامه ریزی کنیم، بهتر است ابتدا به تزریق واکسن کرونا به خصوص دُز سوم آن توجه کنیم.

او می‌گوید: مطمئنا وجود ویروس کرونا امسال نیز نخواهد گذاشت که از عید نوروز لذت کافی را ببریم و امسال را نیز باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پشت سر بگذرانیم.

تاخت و تاز کرونا در خراسان جنوبی

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته ۶ مورد فوت جدید ناشی از ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی ثبت شد و تعداد جان باختگان این بیماری به هزار و ۳۸۴ نفر رسید.

او گفت: تا روز گذشته ۵۷۷ هزار و ۱۸۵ نفر در استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

شریف زاده گفت: ۵۱۶ هزار و ۸۶۰ نفر نیز موفق به تزریق دُز دوم واکسن کرونا شده اند و تعداد افرادی که سومین دُز واکسن را دریافت کرده اند، ۲۰۰ هزار و ۵۴۸ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.