کتاب راهنمای جامع فوتبال ساحلی منتشر شد.

حمیدرضا زارعی مسئول کمیته فوتبال ساحلی فارس گفت: حدود  ۲سال برای نگارش  اولین کتاب راهنمای جامع فوتبال ساحلی با همکاری میر شاد ماجدی بازیکن اسبق تیم استقلال تهران و سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال کار و پژوهش شده تا مجوز انتشار این کتاب صادر شد.

او گفت:  تمامی قوانین و مقررات مربیگری، داوری و همچنین تاکتیک های به روز فوتبال ساحلی در این کتاب نوشته شده است، انتظار می رود گامی موثر برای  توسعه ورزش جذاب و سخت فوتبال ساحلی برداشته باشیم.

زارعی گفت: کانون مربیان فوتبال ایران به پاس تالیف این کتاب از تلاش های انجام شده تقدیر کرد و انتظار می رود بتوانیم باز هم برای رشد این رشته گام های بیشتری برداریم.

هم اکنون در ایران رشته های ساحلی مانند بسکتبال، راگبی، فوتبال، والیبال، سپک تاکرا  و هندبال در  فعال است و تیم ملی آن ها نیز تشکیل و افتخاراتی هم کسب شده که می توان به افتخارات تیم ملی فوتبال ساحلی نیز اشاره کرد.

 تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکنون ۹ بار قهرمان آسیا شده و هفت بار هم در مسابقات جام جهانی شرکت داشته که در سال ۲۰۱۷   مقام سوم جهان را کسب کرده است.

همچنین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات بین قاره ای هم سه بار قهرمان، ۲بار نایب قهرمان،  ۲بار  سوم،  یک بار نایب قهرمان آسیا و در  مسابقات جهانی هم یازدهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.