فرماندار شهرستان کهگیلویه از توزیع ماهیانه ۳٠٠ تن آرد بین مناطق عشایری شهرستان خبر داد.

سید عبدالعزیز موسوی در جلسه آرد و نان شهرستان کهگیلویه که با موضوع بررسی و تفکیک آرد روستایی و عشایری شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده برگزار شد گفت: آرد یکی از نیازهای ضروری و اولیه روستاییان و عشایر محسوب می‌شود که با توزیع صحیح و به موقع آرد بین مردم می‌توان به رفاه زندگی آن ها کمک کرد.

او می گوید: در هر ماه بیش از ۲۹۷ تن آرد بین مردم در روستاهای بدون نانوایی شهرستان‌های کهگیلویه و لنده توزیع می‌شود که این سهمیه جمعیتی بالغ بر ۵۷ هزار تن را پوشش می‌دهد.

موسوی گفت: همچنین در هر ماه ۳۰۰ تن آرد بین عشایر شهرستان‌های کهگیلویه و چرام توزیع می‌شود که در این توزیع جمعیتی حدود ۶ هزار خانوار عشایری بهره مند می‌شوند.

به گفته فرماندار شهرستان کهگیلویه، با توجه به مشکلات و پراکندگی جمعیت، ماهیانه با کمبود ۸۰ تن آرد برای این قشر مواجهیم که تلاش می‌کنیم تا با پیگیری از مسئولان استان این کسری سهمیه تأمین شود.

موسوی گفت: با توجه به اینکه در برخی از روستاها و مناطق عشایری مشکلاتی در بحث نحوه توزیع آرد وجود دارد در این جلسه مصوب شد تا ادارات تعاون روستایی و امور عشایر با هماهنگی بخشداران، نسبت به شناسایی روستاهای بدون سهمیه و نظارت بر مراکز و عاملان توزیع اقدام کرده تا شاهد کمبود مشکلات و توزیع عادلانه آرد در مناطق روستایی و عشایری باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.