معاون سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هماهنگی ستاد استانی کرونا جشنواره‌های آداب و رسوم مردم استان ویژه نوروز ۱۴۰۱برگزار می‌شود.

محمد حسین زاده در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چرام گفت: این جشنواره با هدف معرفی آداب و رسوم مردم به مسافران و گردشگران در شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

او با اشاره به قابلیت های گردشگری شهرستان چرام می گوید: جاذبه های گردشگری این شهرستان از جمله چشمه بلقیس هرساله در ایام نوروز تا قبل بیماری کرونا میزبان تعداد زیاد گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

حسین‌زاده گفت: روستاهای هدف گردشگری مانند طسوج از دیگر قابلیت‌های گردشگری در شهرستان چرام بوده که تلاش می شود در ایام نوروز به خوبی به مسافران و گردشگران معرفی شود.

به گفته معاون سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان، هماهنگی و همکاری دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در ایام نوروز با هدف خدمات‌دهی بهتر به گردشگران‌ضروری است.

فرماندار شهرستان چرام نیز گفت: با هدف میزبانی خوب از مسافران و جذب گردشگر در ایام نوروز زیبا سازی ورودی مرکز این شهرستان توسط شهرداری ضروری است.

عبدالرحمان توفیقیان می گوید: آمادگی  تمام دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات در شهرستان برای خدمات دهی به مسافران و گردشگران الزامی است.

او گفت: هرگونه کنده کاری یا حفاری در سطح شهر های شهرستان در ایام تعطیلات نوروز ممنوع است.

به گفته توفیقیان، گل کاری بلوارهای شهر، نصب بنر معرفی شهدا در ورودی شهرها، برگزاری غرفه های صنایع دستی از دیگر برنامه های مهم این شهرستان در ایام نوروز۱۴۰۱ است.

او می گوید: دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.