در رویداد بعدی سامسونگ چه گوشی‌هایی عرضه می‌ شود؟

شرکت سامسونگ قصد دارد در رویداد جدید خودش در این ماه از گوشی‌های سری A خود رونمایی کند.

سامسونگ در حال کار روی چند گوشی جدید سری A همچون گلکسی A۱۳، ۴G، Galaxy A۲۳، ۵G، Galaxy A۳۳، ۵G، Galaxy A۵۳، ۵G و Galaxy A۷۳، ۵G است، که پیش بینی می‌شود در رویداد این ماه  رونمایی شوند.

به گزارش سایت gizmochina، گلکسی A۱۳، ۴G دارای یک پنل ۶.۶ اینچی PLS LCD است که رزولوشن FHD+ ۱۰۸۰ x ۲۴۰۸ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌کند.  همچنین  پیش بینی می‌شود این گوشی دارای  دوربین سلفی ۸ مگاپیکس و دوربین پشتی اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و یک جفت دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های عمقی و ماکرو باشد.

گلکسی A13

براساس گزارش‌ها، این گوشی با ۴ گیگابایت رم ، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD عرضه خواهد شد. گلکسی A۱۳ دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. قیمت این گوشی ۲۰۰ یورو خواهد بود. در رندر‌های لو رفته در رنگ‌های پشت، سفید و آبی دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد گلکسی A۳۳، ۵G نسخه پایین تری از Galaxy A۵۳، ۵G باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی OLED FHD+ ۹۰ هرتزی است و از تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ بهره می‌برد و دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلو و عقب دستگاه ندارد. ممکن است این تلفن زیر ۴۰۰ یورو قیمت داشته باشد. رندر‌ها نشان می‌دهد که ممکن است این گوشی در رنگ‌های سیاه، سفید، آبی و نارنجی به بازار بیاید.

گلکسی A33


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.