همایش ارتقای ایمنی موتورسواران روز شنبه، ۱۴ اسفندماه در بخشداری تنکمان با حضور ۱۰۰ نفر در شهرستان نظرآباد برگزار می‌شود.

آقای پیمان بختیاری، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبین موتور است که هر ساله در قالب برگزاری همایش و دوره‌های آموزشی در استان اجرا می‌شود.

او می گوید: این دوره‌ها با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتورسیکلت، آگاهسازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودرو‌ها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی برگزار می‌شود.

بختیاری گفت: در حاشیه برگزاری این همایش پک ایمنی شامل کتابچه نکات ایمنی به همراه لوح فشرده، لوازم یدکی ایمنی موتورسیکلت شامل چراغ خطر، سیم ترمز و برچسب آشکارسازی موتورسیکلت نیز بین موتورسواران توزیع خواهد شد.

به گفته رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز امید است با اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، گامی موثر در جهت ارتقای فرهنگ موتورسواری در استان برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.