رئیس دادگستری کل خوستان گفت: کسانی که اقدام به قاچاق و یا توزیع مواد مخدر می‌کنند بدون هیچگونه ارفاقی حداکثر مجازات قانونی برای آن‌ها اجرا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی گفت: از تمامی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی استان تشکر می‌کنم که الان بخشی از زحماتشان از قبیل کشف بیش از ۴ هزار قبضه اسلحه غیرمجاز و مواد مخدر را در این نمایشگاه می‌بینید.

رئیس دادگستری کل خوستان می گوید: دستگاه قضائی طبق دستوراتی که به همه همکاران ابلاغ کرده هر گونه سلاح غیرمجاز که کشف شد خصوصاً اسلحه‌های جنگی تحت هیچ شرایطی متهم آن‌ها آزاد نمی‌شود تا صدور حکم و بدون هیچ‌گونه ارفاق باید حداکثر مجازات قانونی اجرا شود.

به گفته او با کسانی که از اسلحه‌ها به‌خصوص در مراسمات استفاده می‌کنند و آمران، مشارکان و معاونان آن‌ها برخورد خواهد شد و در خصوص مواد مخدر نیز به همه همکاران اجرای احکام ابلاغ کردیم که در خصوص کسانی که اقدام به قاچاق و یا توزیع مواد مخدر می‌کنند هیچگونه ارفاقی انجام ندهند و حداکثر مجازات قانونی در هر مورد برای آن‌ها اجرا شود.
 
این مقام مسئول گفت: در پایان سال هیچکدام از کسانی که دارای سابقه به خصوص کسانی که در بحث سرقت، زندان هستند، به هیچ وجه به آن‌ها مرخصی داده نمی‌شود و حتماً با کسانی که در این ایام اقدام به اخلال در نظم کنند خصوصاً اراذل و اوباش که احتمال دارد چهارشنبه آخر سال اقداماتی کنند طبق دستوالعمل نیرو‌های نظامی و انتظامی با آن‌ها برخورد می‌کنند.
 
رئیس دادگستری کل خوزستان با تاکید بر اینکه حداکثر توان دستگاه قضائی و نیرو‌های نظامی و انتظامی بر امنیت استان است و به همه هم استانی‌ها این را قول می‌دهیم هر کس بخواهد وارد خط قرمز امنیت شود به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.