دومین شب مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رقابت شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف پیگیری می‌شود.

دومین شب مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رقابت شرکت‌کنندگان بخش‌های بزرگسالان دانش‌آموزان و روشندلان پیگیری می‌شود.

تلاوت هادی موحد امین نماینده کشورمان در بخش اصلی این رقابت‌ها مهمترین اتفاق امشب است و وی باید تا پایان رقابت‌ها و اعلام نظر هیأت داوران منتظر بماند.

اسامی شرکت‌کنندگان در دومین شب مسابقات بین‌المللی قرآن به شرح زیر است:

شرکت‌کنندگان بخش اصلی مسابقات

در بخش اصلی مسابقات حمزه فعزی از آمریکا در رشته حفظ، موسی سفانی از الجزایر در رشته ترتیل، محمد وجاهت رضا پاکستان در رشته قرائت، عمان عادل علی از اوگاندا در رشته حفظ، حمزه محمد المعصراتی از لیبی در رشته ترتیل و هادی موحد امین از جمهوری اسلامی ایران در رشته قرائت به روی جایگاه می‌روند.

اسامی شرکت‌کنندگان بخش دانش‌آموزی و نابینایان

در بخش دانش‌آموزی محمدصادق محمدی از افغانستان در رشته قرائت، صو ابراهیم از ساحل عاج در رشته حفظ، صالح احمد تکریم از بنگلادش در رشته حفظ و امیرعلی یادگاری از ایران در رشته قرائت با هم رقابت می‌کنند.

در بخش روشندلان امیدرضا رحیمی نماینده کشورمان در رشته حفظ این رقابت‌ها محفوظات خود را ارائه می‌کند.

تلاوت افتخاری سید احمد مقیمی و مدیحه سرایی گروه حبل‌المتین زنجان از دیگر آیتم‌های شب دوم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است.

هادی موحد امین را بیشتر بشناسید

هادی موحد امین نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با کسب رتبه برتر در مسابقات کشوری قرآن جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرد، وی همچنین مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی و مقام چهارم مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی را در کارنامه دارد. وی همچنین سال گذشته برای اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن تونس انتخاب شده بود که به دلیل شیوع کرونا این رقابت‌ها لغو شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار