رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی با تسهیلات ویژه به مناسبت عید مبعث و اعیاد شعبانیه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: برابر ابلاغ پلیس راهور ناجا به مناسبت عید سعید مبعث رسول گرامی اسلام (ص) و اعیاد شعبانیه پیش رو خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که به دلیل ارتکاب تخلف توقیف شده و در پارکینگ‌ها متوقف هستند با شرایط ویژه ترخیص می‌شوند.

در این طرح که تا پایان روز کاری ۲۹ اسفند اجرایی می‌شود مالکان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که قادر به پرداخت جریمه‌های خود به صورت یک جا نیستند می‌توانند بدون پیش پرداخت جریمه‌های خود را در یک سال و با هرمبلغی که تمایل دارند به صورت اقساطی پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان، دریافت حداقل هزینه پارکینگ از مالکان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی را از دیگر مزایای طرح مذکور عنوان کرد.

مالکان وسایل نقلیه توقیفی می‌توانند به منظور بهره مندی از این تسهیلات به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و یا از طریق اپلیکیشن پلیس من به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

به گفته او طرح مذکور فقط شامل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی است که به دلیل ارتکاب تخلف توسط مأموران پلیس راهور توقیف شدند و مشمول وسایل نقلیه‌ای که با حکم قضائی توقیف شدند نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.