شهردار نهاوند گفت: به منظور حمایت از اقشار کم‌درآمد و دستفروشان و عدم سدمعبر در سطح شهر بازارروز‌ها به صورت رایگان در اختیار دستفروشان قرار می‌گیرد.

مجید یوسفی‌نوید گفت: سدمعبر امروزه برای تمام شهر‌ها و شهروندان مشکل‌ساز و به معضلی برای شهرنشینی تبدیل شده است که کمبود شغل، بیکاری و سرمایه‌ی اندک این موضوع را تشدید و باعث برهم زدن نظم شهری می‌شود.

سدمعبر در پیاده‌راه، عبورو مرور را کند می‌کند و باعث هدایت عابرین به سواره‌رو می‌شود که همین امر خطر تصادف عابرین را بیشتر می‌کند.

یوسفی نوید در ادامه گفت: به همین منظور شهرداری نهاوند به صورت جدی‌تر و روزانه اقدام به جمع‌آوری سدمعبر مخصوصا در پیاده‌رو‌ها و خیابان سعدی کرده است.

او گفت: به‌منظور حمایت از اقشار کم‌درآمد، دستفروشان و عدم سدمعبر در سطح شهر بازار روز‌ها به‌صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد و می‌توانند با مراجعه به بازار روز‌ها و هماهنگی با تیم مستقر در آن‌جا جهت استفاده کاملا رایگان از این فضا‌ها اقدام کنند.

شهردار نهاوند گفت: جمع‌آوری سدمعبر مستلزم همکاری شهرداری، نیروی انتظامی، اصناف، و از همه مهم‌تر شهروندان است که با عدم استقبال از دستفروشان و تامین مایحتاج از امکان معتبر و دارای مجوز می‌توانند باعث کاهش سدمعبر و هدایت دستفروشان به امکان مورد تایید شوند.

یوسفی‌نوید گفت: با توجه به رایگان شدن بازار روز‌ها برای جلوگیری از دست‌فروشی در سطح شهر از همشهریان تقاضا داریم که درجهت همکاری با شهرداری و حفظ امنیت پیاده‌رو‌ها از خرید کردن از دست‌فروش‌های سطح شهر خودداری کرده و از بازار روز‌ها که تحت نظارت اصناف اجناس را ارائه می‌کنند، خرید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار