مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۹ هزار مترمربع از اراضی ملی استان در راستای تامین مسکن اقشار ویژه استان اصفهان واگذار شد.

 علیرضا قاری‌قرآن گفت: امسال اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از ۲۹۰ واحد مسکونی جهت تامین مسکن اقشار ویژه استان اصفهان واگذار شد.

 اراضی ملی واگذار شده در استان اصفهان جمعاً بیش از ۲۹ هزار مترمربع بوده است.

این اراضی در شهر‌های آران و بیدگل، اردستان، اصفهان، بادرود، باغبهادران، بویین میاندشت، تیران، خوانسار، داران، زواره، کاشان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، هرند و ورزنه واگذار شده است.

خانواده‌های دارای دست کم دو معلول، خانواده‌های تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی و افراد کم درآمد و محرومان در ردیف اقشار ویژه قرار می‌گیرند.

به گفته او  علاوه بر این از ابتدای امسال تا کنون، بخشی دیگر از واگذاری‌های انجام شده این اداره کل در سطح استان شامل ۴۶ هکتار واگذاری اراضی غیرمسکونی و اراضی واگذاری معادل یکهزار و ۶۵۳ واحد مسکونی بوده است.

در راستای اجرای دقیق قانون حدنگار بیش از سه هزار سند دفترچه‌ای اراضی دولتی استان اصفهان به سند تک برگ تبدیل شده است.
 امسال مطابق با برنامه تحصیل اراضی، اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان توانست اسناد مالکیت اراضی ملی و موات داخل محدوده به مساحت ۵۳ هکتار را بنام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ کند همچنین با تلاش‌های بعمل آمده ۴۳۱ هکتار از اراضی ملی و موات داخل حریم در سطح استان تحصیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.