مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی مرودشت از تسریع در امر پلاک گذاری دستگاه‌های خود گردان کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از سه هزار دستگاه تراکتور در این شهرستان پلاک گذاری شده اند.

بیژن دهقان به الزام پلاک گذاری تراکتور‌ها و ایجاد تسهیل در این امر اشاره و گفت: تراکتور‌های بدون پلاک از فرایند دریافت سوخت در سامانه سدف حذف شده اند و امکان دریافت سوخت برای آنان مقدور نیست.

به گفته او، مالکان تراکتور‌های بدون پلاک که تا کنون برای دریافت پلاک مراجعه نکرده اند به منظور دریافت سهمیه سوخت و پیشگیری از مشکلات احتمالی هر چه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند.

دهقان گفت: تخصیص سهمیه سوخت بهار به مالکین دستگاه‌های مذکور منوط به تشکیل پرونده‌های پلاک گذاری است و اتحادیه تعاونی تولید شهرستان کار تشکیل پرونده متقاضیان و ماشین آلات مشمول را انجام می‌دهند.

او گفت: تعداد ۵۲۶۰ تراکتور در شهرستان مرودشت موجود است که ۱۳۰۰ دستگاه تراکتور تشکیل پرونده و بازدید و در مرحله دریافت زوج پلاک هستند و بیش از نهصد دستگاه هنوز برای تشکیل پرونده اقدام نکرده اند.

این کارشناس می‌گوید: شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون با هدف هویت بخشی و شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی و جلوگیری از قاچاق سوخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار