مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: خاطرات سه هزار و ۲۰۰ رزمنده و آزاده اردبیل گرداوری شده است.

علی واحد گفت: یادمان شهدای گمنام اردبیل بزرگ‌ترین ظرفیت فرهنگی و مذهبی در استان بوده که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش اساسی و حائز اهمیت است و این موضوع برای ما اولویت اساسی و مهم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل می گوید: 75 شهید گمنام در 35 نقطه استان قرار گرفته که به همین منظور اجرای طرح‌های عمرانی یادمان‌های شهدا در نظر گرفته شده که از طرفی اجرای طرح‌های عمرانی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار قرار گرفته است که به همین منظور تکمیل حسینیه‌ها و یادمان‌های شهدای گمنام در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته او، پروژه احداث یادمان‌های شهدای گمنام در استان اردبیل با استفاده از اعتبارات سال آینده احداث می‌شود و برای تکمیل و تدوین نهضت تاریخی شفاهی دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور گردآوری خاطرات سه هزار و 200 رزمنده و آزاده رقم خورده است.

واحد می گوید: یادمان شهدای گمنام به صورت هیئت امنایی است که به همین منظور تعیین تکلیف حسینیه شهدای گمنام در استان اردبیل اولویت اساسی است که حمایت‌های همه‌جانبه‌ای در این زمینه انجام یافته است و استقبال ویژه‌ای توسط مسئولان در دستور کار قرار گرفته که بی‌شک دستاوردهای خوبی در حفاظت از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: امیدواریم در راستای تحقق اهداف مورد نظر برای دستیابی به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی محقق شود تا بتوانیم در این راستا موفق عمل کرده و شاهد رفع مشکلات موجود در این زمینه باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.