اینستاگرام زیرنویس خودکار برای ویدیو‌های فید را فعال کرد

قابلیت زیرنویس خودکار اینستاگرام یک قابلیت کپی شده از اپلیکیشن تیک تاک است.

رقابت شدید اینستاگرام با تیک تاک به ثمر نشسته است. این شبکه اجتماعی با معرفی زیرنویس‌های خودکار که تیک تاک این ویژگی را از آوریل گذشته داشته است رقابت خود را ادامه می‌دهند.

به گزارش engadget، این ویژگی به طور پیش فرض برای سازندگان فعال خواهد شد. زیرنویس‌های تولید شده به صورت خودکار در ابتدا به زبان‌های «انتخابی» در دسترس خواهند بود، اما اینستاگرام امیدوار است آن‌ها را به زبان‌ها و کشور‌های بیشتری گسترش دهد. هوش مصنوعی پشت زیرنویس‌ها بی عیب و نقص نخواهد بود. با این حال، اینستاگرام انتظار دارد با یادگیری هوش مصنوعی، کیفیت این قابلیت را بهبود دهد.

قابلیت جدید اینستاگرام

این قابلیت می‌تواند دسترسی را برای کاربران ناشنوا و کم شنوا بهبود بخشد، آن‌ها انتخاب‌های بیشتری برای ویدیو‌های گفتاری خواهند داشت. همچنین باید اشاره کرد که در این قابلیت تولیدکنندگان مجبور نخواهند بود که خودشان به صورت دستی زیرنویس اضافه کنند. با این حال، اینستاگرام خاطرنشان کرد که این ویژگی باید به افرادی کمک کند که ترجیح می‌دهند ویدیو را با صدای خاموش تماشا کنند.

در حال حاضر زیرنویس‌های خودکار به ۱۷ زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، عربی، ویتنامی، ایتالیایی، آلمانی، ترکی، روسی، تایلندی، تاگالوگ، اردو، مالایی، هندی، اندونزیایی و ژاپنی وجود دارند. اینستاگرام می‌گوید به زودی در این قابلیت از زبان‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.