اطلاعیه ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ منتشر شد.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: ثبت نام آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از ۱۰ اسفند امسال در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

رضا مختاری، می‌گوید زمان برگزاری آزمون دانش پذیری روز جمعه ۲۴ تیر سال ۱۴۰۱ است.

در بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور، استان اصفهان با ظرفیت ۲۳۱۵ نفر در ۶۶ رشته محل دانشجو پذیرش خواهد کردکه در این دوره در استان اصفهان رشته مدیریت دولتی (مدیریت منابع انسانی) به دانشگاه پیام‌نور مرکز شاهین شهر و همچنین رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش به واحد‌های دانشگاهی خوراسگان و قهدریجان در دفترچه راهنمای بیست و دومین دوره آزمون فراگیر اضافه شده است.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان از تمام داوطلبان خواست با مطالعه دقیق دفترچه راهنما که در سایت سازمان سنجش منتشر شده، نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

به گفته مختاری دانشجویانی که با موفقیت دوره دانش پذیری را بگذرانند به‌عنوان دانشجوی دانشگاه پیام‌نور شناخته شده و قبولی در این آزمون به منزله گذراندن یک ترم تحصیلی محاسبه شده و از مهرماه سال ۱۴۰۱ برای ترم دوم ثبت‌نام خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.