مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو پروژه برق رسانی با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال در شهرستان گچساران به بهره برداری رسید.

جمال معتمدی زاده گفت: ۲ پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۶۷ میلیارد ریال در روستای اسلام آباد لیشتر و کوی دادگستری شهرستان گچساران افتتاح و به بهره برداری رسید.

او می گوید: این ۲ پروژه برق رسانی در روستای اسلام آباد لیشتر با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال و در کوی دادگستری گچساران با اعتباری معادل ۲۷ میلیارد ریال افتتاح شده است.

معتمدی زاده تأمین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات، کاهش نرخ تلفات انرژی، بهره گیری از فناوری روز صنعت برق و ارتقای سطح رضایت مندی مشترکین برق را از مهمترین دلایل افتتاح این پروژه‌ها عنوان کرد.

او. تعداد خانوار بهره بردار در ۲ پروژه برق رسانی عنوان شده را هزار و ۵۰۰ خانوار دانست و گفت: ۹۵ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط در این پروژه‌ها احداث شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تعداد تابلوهای برق احداث شده در این پروژه‌ها را ۱۱ تابلو ذکر و گفت: هفت ترانسفورماتور جدید نیز در ۲ پروژه برق رسانی افتتاحی گچساران نصب و وارد مدار شد.

او طول شبکه‌های برق رسانی در پروژه‌های افتتاحی برق رسانی گچساران را ۱۷ کیلومتر دانست و گفتد: ۱۵ کیلومتر و ۵۰۰ متر از این شبکه‌ها، فشار ضعیف و مابقی شبکه فشار متوسط بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.