استاندار کرمانشاه گفت: درب‌های استان کرمانشاه برروی سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی باز است و هر مانعی که بر سر راه سرمایه‌گذار باشد قطعا برداشته می‌شود.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه گفت : کرمانشاه بهشت فرصت‌ها، مهد تمدن، قدمگاه شهدا، دروازه عتبات عالیات، رشادت، مقامت و ایستادگی، مردمانی انقلابی و ولایتمدار و خونگرم با خصلت پهلوانی، تبار پاکی و صداقت با تنوع قومی و مذهبی است.

به گفته استاندار کرمانشاه مقام معظم رهبری در توصیف کرمانشاه در یک جمله فرمودند، «کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است».

تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس یکی از سند‌های افتخارآمیز این استان است زمانی کرمانشاه، مرکز غرب کشور بود، ولی در دوران دفاع مقدس اولین استانی بود که جنگ در آن شروع شد و بیش از هزار بار مورد تهاجم حملات موشکی و بمباران هوایی قرار گرفت، و اولین تجاوز مرزی با به تصرف در آمدن قصرشیرین در این استان اتفاق افتاد و در نهایت جنگ هم در این استان به خاتمه رسید.

شهر سرپل‌ذهاب تاکنون سه بار تخریب شده است یک‌بار در دوران دفاع مقدس، باری دیگر توسط منافقان در زمان عملیات مرصاد و آخرین بار در زلزله، که تقریبا به واسطه همین مسائل فرصت‌هایی از استان گرفته شده است.

براساس برنامه‌ریزی و جمع‌بندی صورت گرفته، بیکاری مشکل عدیده استان است که این مشکل به قبل از انقلاب هم برمی‌گردد که با تدوام آن امروز به یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان تبدیل شده است.

امیری مقدم می گوید: برای رسیدن به کرمانشاهی که می‌تواند قطب اقتصادی غرب کشور باشد باید از فرصت‌های استان بهترین بهره را ببریم .

کرمانشاه به واسطه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق در قسمت کردی و عربی، ۶ مرز و یک بازارچه مرزی، ظرفیت‌های زیبا در گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی، صنعت، شرایط جغرافیای، فضای تاریخی و... به عنوان یک فرصت اقتصادی بسیار خوب؛ شرایط را برای سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی فراهم کرده است.

درب‌های استان کرمانشاه برروی سرمایه‌گذارانی خارجی و داخلی باز است و هر مانعی که بر سر راه سرمایه‌گذار باشد قطعا برداشته می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.