ساخت سریال "ابر می‌بارد" در گیلان

سریال "ابر می‌بارد" با موضوع روایت زندگی یک پرستار بخش کرونا در یکی از بیمارستان‌های رشت در حال ساخت است.

سریال "ابر می‌بارد" توسط معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حال ساخت است و سال آینده از شبکه‌های سراسری و محلی پخش خواهد شد.

در این سریال که روایتگر زندگی پرستار یکی از بیمارستان‌های شهر رشت است، فاطمه گودرزی، سیدجواد هاشمی، سیما خضرآبادی، مجید پتکی و جمعی از بازیگران بومی استان گیلان نقش‌آفرینی می‌کنند.

محمدرضا معینی، کارگزدان و تهیه کننده سریال "ابر می‌بارد" گفت: این سریال تلویزیونی که درباره رشادت‌های کادر بهداشت و درمان در دوران کرونا است، در ۱۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و پخش می‌شود.

این سریال به نویسندگی مهدی بهپور، درباره زندگی پریسا، پرستار یکی از بیمارستان‌های رشت است که در نخستین ماه‌های شیوع ویروس کرونا با فوت مادربزرگش بر اثر کرونا و به هم خوردن نامزدی اش، درگیر مشکلاتی می‌شود.

در سریال "ابر می‌بارد" سعی شده است تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان و همه گروه‌ها و نهاد‌های درگیر در مهار بحران کرونا خصوصا شهدای سلامت و نیز گروه‌های جهادی به تصویر کشیده شود.

بازدید از پشت صحنه و روند تولید سریال ابر می‌بارد

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت روز گذشته (همزمان با عید سعید مبعث) با حضور در مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی ۱۷ شهریور رشت از پشت صحنه و روند تولید این سریال بازدید کرد.

او در این بازدید با تجلیل از زحمات و خدمات شبانه‌روزی کادر سلامت در طول بحران کرونا، از اقدام تأثیرگذار دانشگاه علوم پزشکی و صداوسیمای گیلان در ساخت مشترک این سریال فاخر تقدیر کرد.

ساخت سریال

اسدالله عباسی؛ استاندار گیلان، سردار محمد عبدالله پور؛ فرمانده سپاه قدس استان، حمیدرضا امام پناهی؛ فرماندار رشت، محمدرضا احمدی سنگری؛ نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، ارسلان سالاری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و باقر باقرزاده؛ مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان نیز در این بازدید حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.